منتديات قلبى يناديك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات قلبى يناديك

قلبى يناديك اجمل منتدى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

اجمل ماغنى اكمل انت الحب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اسلام شبابيك
مدير
مدير
اسلام شبابيك

اجمل ماغنى اكمل انت الحب Empty
مُساهمةموضوع: اجمل ماغنى اكمل انت الحب   اجمل ماغنى اكمل انت الحب I_icon_minitimeالأحد فبراير 01, 2009 9:07 am

انت الحب لاكمل

بعد الحب دة كلو يا غالي قولي ازاي حبعد وانساك وابعد ليه وانا قلبي وبالي وكل ما فيا بيتمناك انا مش ممكن مهما جرالي حقبل اعيش غير بس معاك
انت الحب الي تمنيتو والي عرفت الدنيا معاه حلم حياتي الي استنيتو والي معشتش قبلو حياة قرب مني حتعرف اني بدوب في غرامك وبموت فيك قرب وانت لوحدك تعرف اني مليش احلام بعديك
بعد الحب دة كلو يا غالي قولي ازاي حبعد وانساك وابعد ليه وانا قلبي وبالي وكل ما فيا بيتمناك انا مش ممكن مهما جرالي حقبل اعيش غير بس معاك
اول حب عرفتو نداني وخدني ودوبني فلياليه والي لقيت فعيونو مكاني والي بعيش علشان ارضيه لو بي ايديا اعيش من تاني حختر حبك وحدوب فيه
انت الحب الي تمنيتو والي عرفت الدنيا معاه حلم حياتي الي استنيتو والي معشتش قبلو حياة قرب مني حتعرف اني بدوب في غرامك وبموت فيك قرب وانت لوحدك تعرف اني مليش احلام بعديك
عراقية وافتخر
مدير
مدير
عراقية وافتخر

مُساهمةموضوع: رد: اجمل ماغنى اكمل انت الحب   اجمل ماغنى اكمل انت الحب I_icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 2:43 pm

مرسي حلوة الاغنية بجد اوي اوي ومرسي مرة تانية
دوم مجروح القلب
الاعضاء
الاعضاء

مُساهمةموضوع: رد: اجمل ماغنى اكمل انت الحب   اجمل ماغنى اكمل انت الحب I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 2:20 pm

شكر على هذ الكلمات الرائعة واتمنى ان تقبلوني كصديق عزيز لديكم وشكرا مع تحيات دوم مجروح القلب

اجمل ماغنى اكمل انت الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اجمل ماغنى الروك الشهيرNickelback - Gotta be Somebody - Promo 2008
» اجمل كلامى
» كلام عن الحب
» الحب يكبر ))
» اعظم كلام الحب كلمة